Berjaya!!!

Assalamualaikum...
yana nak bagitahu ni kat korg semua...haha..akhirnya yana berjaya mengubah background blog ni..dan mencipta shoutbox YANA!!..nmpk tak tu kat tepi tu..hehe..siap tulis Liyana Fly..haha..(bangga la tu)..sikit bangga la dpt buat sendiri..mana tak nye..dari malam tdi kot ngadap blog je..semua nya siap dlm pukul 3pg tau..then xlarat mata terus terbongkang..haha(buruk ayat tu..awk tu perempuan sopan sikit ye tidur..)..

lagu dlm blog yana ni pon dah ditukar..lagunya agak2 mcm disko..haha..xkisah la asalkan lagu sedap didengar.^_^..ha..pasal header tu pulak aku design kat photoshop..cewah..sedikit teror la..sbb 2-3 hari sebelum ni aku dah praktik gunakan photoshop tu..mula2 memang bengang la ngadap bende tu..tapi try2 akhirnya aku faham la...kena biasa gunakan photoshop CS5 tu baru ok..nnti kalau nak edit gmbr xyah cari software lain..gunakan yang ada je..hehe...  aku siap tunjuk kat mak aku header yang aku buat..haha..smpai kan mak aku kata "mak punya dah siap???"ha??tetibe terkejut..ala..mak xbgi akaun macam mana nak bt kan...huhu..xpe lain kali kakna buat kan..yang ni dah reti boleh la bt kan utk mak pulak..haha...ok la nak makan pisang goreng...yum3...wassalam..

0 comments: